Hvis vi oplever driftsforstyrrelser, vil du kunne finde mere information på denne side.
Onsdag d. 20, klokken 9:00 – 13:00 vil der være lukket for fjernvarme fra Søndergade 28 og ud mod Bråskov.
Det er grundet ny tilkobling. Vi forsøger at gøre det hurtigst muligt.
Her kan du se fremtidige planer, som har indflydelse på varmedriften: